..........یاران ولایت..........

امام خمینی: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکتتان آسیبی نرسد.

..........یاران ولایت..........

امام خمینی: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکتتان آسیبی نرسد.

پیام رهبر در مورد حادثه تروریستی چابهار

                                

به گزارش واحد مرکزی خبر ، مقام معظم رهبری در پیامی به مناسبت این حادثه که آیت الله قمی آن را خواند ، گفتند : مردم اهداف دشمن را خوانده اند و تشخیص داده اند که استکبار نمی خواهد امت اسلامی از عزت و اقتدار برخوردار باشد.


ایشان افزودند: دشمنان نمی خواهند اتحاد مسلمانان و اقتدار دنیای اسلام را ببینند و آنان از وحدت اسلامی و درسی که قیام عاشورا به ما می دهد ، هراس دارند.

در ادامه این پیام آمده است : اگر در کربلا امام حسین (ع) به شهادت می رسد امروز نیز مادر و کودک دو ماهه اش و زن و مرد و کودک در خون خود می غلتند.

همچنین در این پیام آمده است: دشمنان نمی خواهند غنی سازی اورانیوم را در کشورمان ببینند و این مسئله بین اسلام و دشمنان اسلام است.

رئیس جمهور هم در پیامی به این مناسبت که وزیر کشور آن را خواند ، گفت: ادعای مدعیان دموکراسی و حقوق بشر ، کذب و دروغ است و بدانند که این گونه اقدامات هیچ خللی در وحدت شیعه و سنی ایجاد نخواهد کرد.

وزیر کشور هم در این مراسم در سخنانی با اشاره به اهداف دشمنان در این اقدامات شوم ، بر هم زدن وحدت امت اسلامی ، نگرانی استکبار از عزت و اقتدار کشورمان در جوامع بین المللی و همچنین روند رو به رشد توسعه در چابهار را از اهداف این اقدامات کور دست نشانده های استکبار دانست.

نجار با اشاره به زندگی مسالمت آمیز برادران شیعه و سنی در کنار یکدیگر در دیگر مناطق کشور تاکید کرد این اقدامات با ایجاد تفرقه انجام می شود.

وی افزود: رئیس جمهور بر دستگیری عاملان این جنایت تاکید کرد و در این زمینه تاکنون 9 نفر از عوامل و دست اندرکاران جنایت اخیر در چابهار ، کنارک و منطقه مرزی دستگیر شده اند که به سزای اعمالشان خواهند رسید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان هم در این مراسم گفت: در کدام مذهب از مذاهب اسلامی عزاداری برای امام حسین (ع) جرم است که این گونه برخورد می شود.

آیت الله سلیمانی افزود: دشمنان چشم دیدن توسعه منطقه را ندارند به ویژه این که طرح عظیم راه آهن چابهار – زاهدان – مشهد با حضور رئیس جمهور از این شهر آغاز شد.

وی گفت: دشمنان مدتها است که مساجد و مراسم مذهبی ما را هدف قرار داده اند و باید عاملان این جنایت ها با تدابیر مسئولان به سزای اعمالشان برسند.

نظرات 1 + ارسال نظر
saeghe 29 آذر 1389 ساعت 09:55 ق.ظ

دوست عزیز! فکر میکنم اگه یه ذره برای وبلاگتون وقت بذارین آمارش خیلی بره بالا. یه قالب قشنگ و زنده براش بذارین بیشتر از تصاویر و رنگا استفاده کنین .خلاصه اینکه سلیقه به خرج بدین . فکر میکنم یه همچین وبلاگی ارزش بیشتر کار کردن رو داشته باشه .
از صمیم قلب امیدوارم موفق باشین

سلام! از اینکه به وبلاگ خودتون سر زدید ممنون! قالبی که به موضوع وبلاگم بخوره پیدا نکردم! مجبور شدم اینو بذارم!!! ولی با این وجود سعیمو میکنم!!! بازم ممنون که سر زدید و نظر گذاشتید......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد