..........یاران ولایت..........

امام خمینی: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکتتان آسیبی نرسد.

..........یاران ولایت..........

امام خمینی: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکتتان آسیبی نرسد.

انشار تصاویر برهنه از ۳۵۰۰۰ نفر در آمریکا

                           
    
       انتشار تصاویر برهنه 35 هزار نفر با سوءاستفاده از 
                      اسکنرهای بدن در آمریکا 
 

خبرگزاری فارس: با افزایش اعتراض به استفاده از اسکنرهای بدن در فرودگاه های آمریکا و اروپا به‎بهانه‌های امنیتی و انتشار تصاویر برهنه 35 هزار زن و مرد در اینترنت، کمیسیون اروپا تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده است.

ادامه مطلب ...

ناتوانی ابر قدرت در نبرد سایبری با ایران

                           

انتقاد سنای آمریکا از وزارت خارجه به‎دلیل ناتوانی در نبرد سایبری با ایران خبرگزاری فارس: سنای آمریکا از نرم‌افزاری که وزارت ‌خارجه علیه ایران در حوزه اینترنت به‎کار گرفته است، انتقاد کرد و آن را مدیریت نابخردانه یک تکنولوژی ناامیدکننده خواند.  

به گزارش خبرنگار دیپلماسی عمومی و جنگ نرم در خبرگزاری فارس، خبرگزاری فرانسه خبر داد که یکی از کمیته‌های مجلس سنا در گزارش خود اعتراف کرد که تلاش‌های وزارت خارجه آمریکا برای مبارزه با سانسور اینترنت در چین و دیگر کشور‌ها ناکام ماند و بودجه مربوطه باید به آژانس دیگری در دولت واگذار شود.

ادامه مطلب ...

وزارت ارشاد:سایت هاشمی بدون مجوز است!

                             
معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد گفت: پایگاه اطلاع رسانی هاشمی رفسنجانی تاکنون در سامانه ثبت پایگاه‌های اینترنتی ایرانی به ثبت نرسیده است و لذا مطابق آیین‌نامه ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی ایرانی فاقد هویت محسوب می‌شود.
ادامه مطلب ...

شهادت یک دانشجو در حوادث ۲۵ بهمن

                                 

 تصویر شهید صانع ژاله که روز گذشته قربانی فتنه‌گری‌های مزدوران آمریکا و انگلیس شد در خبرگزاری فارس انتشار یافت... 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، عوامل فتنه‌گر و گروهک مزدور و تروریستی منافقین روز گذشته (دوشنبه) با برپایی تجمعات غیرقانونی و راه‌اندازی اغتشاشات خیابانی در برخی معابر تهران به ‌سوی رهگذران آتش گشودند که در جریان این تیراندازی یکی از دانشجویان دانشگاه هنر تهران به شهادت رسید.

ادامه مطلب ...

نمایندگان تشنه ی مجازات فتنه گران!

                               

 

223 نماینده مجلس خواستار اشد مجازات برای موسوی و کروبی شدند. 

خبرگزاری فارس: 223 نفر از نمایندگان مجلس با صدور بیانیه‌ای در اعتراض به اغتشاش فتنه‌گران در روز گذشته، مسئولیت خسارات و بهره‌برداری دشمنان از این حرکت و نیز شهادت یک دانشجوی بسیجی توسط منافقین را متوجه موسوی و کروبی دانستند و خواستار اشد مجازات برای آنها شدند.

ادامه مطلب ...

سایت دوست یابی یک نماینده را مجبور به استعفا کرد!

                          

کریستوفر لی نماینده کنگره آمریکا از غرب نیویورک به خاطر رسوائی ارسال عکس نیمه برهنه خود که با دوربین گوشی موبایل در مقابل آینه گرفته بود مجبور به استعفا شد!!!

ادامه مطلب ...

وزیراطلاعات: فتنه گران عددی نیستند!

                           
وزیر اطلاعات با بیان اینکه انتظار مردم برای محاکمه سران فتنه، انتظار به حقی است افزود: این افراد عددی نیستند که بتوانند کاری انجام دهند. 
حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات در گفت‌وگو با فارس‌ در پاسخ به سؤالی در مورد تأکید راهپیمایان ۲۲ بهمن بر محاکمه سران فتنه اظهار داشت: مردم به هیچ وجه کسانی که در مقابل انقلاب اسلامی آنها ایستاده‌ و با غربی‌ها همصدا شده‌اند را قبول نخواهند کرد.
ادامه مطلب ...

برخورد با دانه‌درشت‌های مفسدان اقتصادی در اولویت باشد.

                          
آیت‌الله مصباح یزدی با بیان اینکه ناظران و بازرسان نباید به خاطر منافع فردی، حزبی و جغرافیای، فعالیت‌هایشان به نفع یا بر ضد شخص، سازمان یا منطقه خاص جغرافیایی باشد، اظهار داشت: در برخورد با مفسدان اقتصادی، دانه‌درشت‌ها در اولویت قرار گیرند.
ادامه مطلب ...

غیبت هاشمی در نماز عشق ۱۵ بهمن

         حاشیه ی نماز جمعه ۱۵ بهمن به امامت امام خامنه ای

 

دو روز پیش نمازجمعه تهران به امامت رهبر انقلاب و با حضور میلیونی مردم تهران در حالی برگزار شد که حضور نیافتن برخی چهره‌های شاخص در این مراسم نشان می‌دهد این افراد با اراده شخصی قصد منزوی کردن خود و کناره‌گیری را دارند...

ادامه مطلب ...

تندروی و فاصله گرفتن از مردم به نفع آقای هاشمی رفسنجانی نیست!

                                    

سید مرتضی نبوی درباره اظهارات هاشمی رفسنجانی که گفته است «مواضع من همان مواضع نماز جمعه 26 تیر 88 است» گفت: ما دوست داریم آقای هاشمی با سوابقی که در انقلاب داشته حفظ شود اما با ادامه اینگونه اظهارات سوابق وی لطمه خورده و حفظ نخواهد شد.
وی تاکید کرد: تکرار و تاکید بر مواضعی که در نماز جمعه بیست و ششم تیر 88 اعلام شد که براساس آن کشور را بحرانی نشان می‌داد و برای نظام شرط و شروط می گذاشت و برخی سخنان افراطی گرایانه دیگر مورد ایراد جدی مردم و نیروهای انقلاب است. آقای هاشمی باید از اینگونه اظهارات پرهیز کند. اظهارات هاشمی همان شروط خاتمی بود.

ادامه مطلب ...