..........یاران ولایت..........

امام خمینی: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکتتان آسیبی نرسد.

..........یاران ولایت..........

امام خمینی: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکتتان آسیبی نرسد.

تندروی و فاصله گرفتن از مردم به نفع آقای هاشمی رفسنجانی نیست!

                                    

سید مرتضی نبوی درباره اظهارات هاشمی رفسنجانی که گفته است «مواضع من همان مواضع نماز جمعه 26 تیر 88 است» گفت: ما دوست داریم آقای هاشمی با سوابقی که در انقلاب داشته حفظ شود اما با ادامه اینگونه اظهارات سوابق وی لطمه خورده و حفظ نخواهد شد.
وی تاکید کرد: تکرار و تاکید بر مواضعی که در نماز جمعه بیست و ششم تیر 88 اعلام شد که براساس آن کشور را بحرانی نشان می‌داد و برای نظام شرط و شروط می گذاشت و برخی سخنان افراطی گرایانه دیگر مورد ایراد جدی مردم و نیروهای انقلاب است. آقای هاشمی باید از اینگونه اظهارات پرهیز کند. اظهارات هاشمی همان شروط خاتمی بود.

 
عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین یادآور شد: آقای هاشمی رفسنجانی مراقب اظهاراتش باشد. هاشمی باید فکر کند که چه کسانی از این سخنان استقبال کردند؟ آیا رسانه های ضد انقلاب از این سخنان خوشحال شدند یا نیروهای انقلاب؟ ادامه این مسیر به صلاح آقای هاشمی نیست و تنها فاصله او را با مردم و انقلاب گسترش می دهد.این اظهارات خلاف آنچه هاشمی می خواهد اعتدال نیست و تندروی و افراط گرایی تلقی می شود.
وی گفت: هاشمی ظاهرا فراموش کرده که اصلاح طلبان ساختار شکن در مطبوعات خود عناوینی چون عالیجناب سرخپوش به هاشمی دادند. آنها چنان بازی سخیفی کردند که وی از حضور در مجلس پشیمان شد. این سئوال پیش می‌آید که آقای هاشمی چرا پذیرفته که اصلاح طلبان ساختار شکن همچنان از وی به عنوان سپر استفاده کنند؟ بهتر است هاشمی کنار مردم و انقلاب قرار گیرد. مقابله با مردم به نفع هاشمی نیست.مردم راهشان را در تبعیت از رهبری پیدا کرده اند.
وی اظهار داشت: این حرف های هاشمی در تناقض جدی با برخی ادعاهای او در باره رهبری است. او بارها گفته است «رهبری را صالح ‌ترین فرد برای حل مشکلات فعلی می‌دانم»
مدیر مسئول روزنامه رسالت گفت: تندروی و فاصله گرفتن از مردم، انقلاب، انصاف،اعتدال و عدالت به نفع آقای هاشمی نیست. نتیجه فاصله گرفتن از مردم را آقای هاشمی قبلا در چند انتخابات دیده است. اظهارات اخیر هاشمی به حفظ سوابق او در انقلاب لطمه می زند.
وی همچنین درباره وحدت سران گفت: مردم انتظار دارند سران قوا نماد وحدت در کشور باشند و از هرگونه اختلاف اساسی و درگیری پرهیز کنند. حل اختلاف از طریق تریبون های عمومی و رسانه ها کار درستی نیست.اینگونه روش ها نباید ادامه یابد. اکثر مجادلات سران قوا خلاف واقع است و می تواند مردم را نگران کند.
وی یادآور شد: اختلاف نظر و سلیقه امری عادی است و در تمام دوره ها هم وجود داشته و تضارب آرا و آزادی های سیاسی موجب رشد کشور شده است. منتها کشاندن اختلاف سلیقه به قانون و در سطح حاکمیت و تصمیم‌گیری خلاف مصالح عمومی است.
سید مرتضی نبوی تاکید کرد: همه قوا بایستی قواعد لازم را رعایت کنند و اگر حتی عضوی از قوا قاعده ای را رعایت نکرد، بقیه قوا نباید همانگونه عمل کنند. اگر چارچوب‌ها رعایت نشود، سنگ روی سنگ بند نخواهد شد و انتظار منطقی مردم این است که سران قوا با یکدیگر وحدت داشته باشند.
وی گفت: روسای قوا باید در چارچوب قانون عمل کنند. اصل تفکیک قوا در قانون اساسی جمهوری اسلامی پذیرفته شده است و جایگاه دولت و مجلس و قوه قضاییه در قانون اساسی مشخص است.
وی اظهار داشت: رئیس جمهور کارهای بسیار مهمی انجام داده و می‌دهد و استقبال مردم در سفرهای استانی به نوعی قدردانی از این خدمت رسانی ها است. اما در عین حال بایستی مراقب بود که در وحدت سران قوا خللی وارد نشود.
وی یادآور شد: کشور در حال حاضر با توجه به تحریم‌های اقتصادی، هدفمندی یارانه‌ها و اوضاع و احوال تحولات منطقه‌ای لبنان، افغانستان، عراق و فلسطین و همچنین تحولات تونس و مصر دارای شرایط حساسی است. بایستی به این تحولات و حساسیت‌ها توجه کرد و با کوچکترین بهانه‌ای در وحدت سران قوا ایجاد خدشه نکرد.
وی افزود: مهم‌ترین بحث فعلی کشور در حال حاضر هدفمند کردن یارانه‌ها است که اگر مهمتر از فعالیت های صلح آمیز هسته ای نباشد،کم اهمیت تر از آن نیست. هیچ امری نباید این موضوع ملی را تحت تأثیر قرار دهد. اولویت اصلی کشور در حال حاضر هدفمندی یارانه‌ها است و نباید درباره تحقق این مهم مماشات صورت گیرد.
وی گفت: شنیده شده جریان فتنه و ضدانقلاب و رسانه های وابسته به این جریان به دنبال این هستند که از هر سوژه‌ای که بر روی اجرای توانمند و توام با آرامش هدفمند کردن یارانه‌ها اثر روانی منفی در جامعه ایجاد می‌کند، حداکثر بهره‌ را به عمل آورند. که البته این بار هم با بصیرت و آگاهی مردم مثل دفعات قبل ناکام خواهند ماند.
مدیر مسئول روزنامه رسالت گفت: درگیری سران قوا همانند ضرب المثل درگیری دو پهلوان نامی است که هر دو برای گرفتن کشتی بالای قله رفته‌ بودند و نتیجه چنین کشتی ای این بود که همه آنها را تماشا می کردند و هم احتمال این وجود داشت که یکی از پهلوانان از قله به پایین پرت شود.
وی تاکید کرد: اختلافات خانوادگی هرگز نباید از سقف خانه بیرون رفته و با علنی شدن آن اعضای خانواده لطمه و خسارت ببینند. اختلافات قوا نباید به گونه‌ای شود که سران پهلوان ما لطمه ببینند.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا خوشان 23 بهمن 1389 ساعت 08:55 ق.ظ

سلام آقای حسینی.
راستیتش یه عرضی داشتم اما میخواستم به صورت حضوری و خصوصی بهتون بگم اما نمیدونم چه جوری.گفتم شاید خودتون یه راهی ÷یشنهاد کنید/
ممنون میشم راهتون رو به ایمیل بنده بفرستید چون به کام÷یوتر دسترسی ندارم اما میتونم با موب ایمیلم رو چک کنم...
ایمیل بنده:ma_khj@yahoo.com
البته باید ÷یشا÷یش جسارت بنده رو ببخشید اما نمیتونم بیشتر از این حرفم رو نگه دارم تو قلبم...

سلام! راستش شما یه جوری حرف میزنید که آدم حسابی نگران میشه!چشم من راهشو به ایمیلتون میفرستم!

مهسا خوشان 23 بهمن 1389 ساعت 09:00 ق.ظ

کلی با خودم کلنجار رفتم تا اینو بگم...واقعا شرمنده ام...واقعااااااا.اما واقعا دلم میخواد یه چیزایی رو بهتون بگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد