..........یاران ولایت..........

امام خمینی: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکتتان آسیبی نرسد.

..........یاران ولایت..........

امام خمینی: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکتتان آسیبی نرسد.

وزیراطلاعات: فتنه گران عددی نیستند!

                           
وزیر اطلاعات با بیان اینکه انتظار مردم برای محاکمه سران فتنه، انتظار به حقی است افزود: این افراد عددی نیستند که بتوانند کاری انجام دهند. 
حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات در گفت‌وگو با فارس‌ در پاسخ به سؤالی در مورد تأکید راهپیمایان ۲۲ بهمن بر محاکمه سران فتنه اظهار داشت: مردم به هیچ وجه کسانی که در مقابل انقلاب اسلامی آنها ایستاده‌ و با غربی‌ها همصدا شده‌اند را قبول نخواهند کرد.

وی افزود: در طول ۳۲ سال گذشته نیز افرادی وجود داشتند که نقاب‌هایی به چهره زدند و مدعی دفاع از امام و انقلاب و نظام بودند، اما همان مردمی که فریب نقاب آنها را خوردند، در نهایت مقابل آنها ایستاده‌اند.

وزیر اطلاعات تأکید کرد: فتنه‌گران از بیرون کشور خط می‌گیرند و مدیریت می‌شوند، در غیر این صورت این افراد عددی نیستند که بتوانند کاری انجام دهند.

مصلحی ادامه داد: مردم می‌خواهند حساب این افراد از انقلاب جدا باشد، لذا ‌انتظار مردم برای محاکمه سران فتنه انتظار به حقی است و به موقع به این انتظار مردم رسیدگی خواهد شد.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد مهدی هاشمی گفت: مهدی هاشمی هم در مسیر فتنه‌گران قرار دارد. 

برگرفته از: رجا نیوز 

نظرات 1 + ارسال نظر
حسن 23 بهمن 1389 ساعت 08:46 ب.ظ http://ilya1400.blogfa.com

سلام سیدجان تشکر به خاطر لینکت من هم متقابلا لینکت کردم ولی باور می کنی اصلا یادم نیست از کدام وب از دوستان شما را پیدا کردم

سلام! عیب نداره. زیاد مهم نیستفقط کنجکاو شدم بدونم...... یا حق......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد