..........یاران ولایت..........

امام خمینی: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکتتان آسیبی نرسد.

..........یاران ولایت..........

امام خمینی: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکتتان آسیبی نرسد.

امام در بین خبرگان: انتقاد بدون هتک حرمت

                               

رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان: 


این پیام من است: انتقاد بدون هتک حرمت و اهانت و فحاشی 

 

حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله) در ادامه بحث عوامل تضعیف جمهوری اسلامی، سخنان خود را بر مذمت و محکومیت شدید رفتارهای خلاف اخلاق متمرکز کردند و افزودند: فضای اهانت و هتک حرمت، مخالف اسلام، خلاف شرع و خلاف عقل سیاسی است و موجب خشم خداوند می شود. 

   

 

برگرفته از: سیاست روز

ادامه مطلب ...

اعلام زمان سفر امام خامنه ای به مشهد

                            

استاندار خراسان رضوی از حضور پر خیر و برکت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نخستین روز سال جدید در مشهد خبر داد.
به گزارش برنا از مشهد مقدس، محمود صلاحی در جلسه شورای اداری استان با بیان این مطلب اظهار داشت: تمامی ادارات و سازمان ها باید برای استقبال از این اتفاق مهم آماده شوند.
محمود صلاحی تصریح کرد: با توجه به نزدیکی ایام آخر سال و آغاز تعطیلات نوروز و همچنین شروع سفرهای عید و حضور پرخیر و برکت رهبر فرزانه انقلاب در نخستین روز سال جدید تمامی دستگاه های اجرایی باید برای استقبال از این رویداد مهم آمادگی کامل داشته باشند.
استاندار خراسان رضوی، فضاسازی شهری، مناسب سازی فرهنگی فضاهای عمومی شهر، آذین بندی خیابان ها با گل و زیباسازی شهرها را از جمله وظایف شهرداران و به‌خصوص شهرداری مشهد دانست.  

 

برگرفته از: سیاست روز

محسن هاشمی رفسنجانی از مترو رفت!

                                     

محسن هاشمی مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه ( ) از سمت خود استعفا کرد.قالیباف نیز با استعفای وی موفقت کرده است.

متن نامه هاشمی در پی می آید:

عطف به استعفاهای مکرر گذشته و پیرو مصوبه اخیر در مورد ابقای اینجانب برای یک دوره جدید، ضمن قدردانی از عنایات و اطمینان مجدد آن بزرگواران، همانگونه که مستحضر می باشید، 17 سالی است که به عنوان عضو، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مترو تهران انجام وظیفه می کنم.

ادامه مطلب ...

پیام آیت الله هاشمی به آیت الله مهدوی کنی درباره ریاست خبرگان

                             

یک منبع آگاه گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی با ارسال پیامی از طریق نماینده خود به آیت‌الله مهدوی کنی از وی درخواست کرد تا برای ریاست مجلس خبرگان رهبری کاندیدا شوند.  

 

 

برگرفته از: سیاست روز

ادامه مطلب ...

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت داماد امام(ره)

                                      

           

 خبرگزاری فارس: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ‌درگذشت داماد گرامی حضرت امام خمینی(ره) ‌را تسلیت گفتند. 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلا‌ع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، دفتر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت داماد گرامی حضرت امام خمینی(ره) مرحوم آقای محمود بروجردی را تسلیت گفتند.

متن پیام به این شرح است:

ادامه مطلب ...

یکم اسفند!

                                  

پس از شکست سناریوی آشوب آمریکایی در هفته ی گذشته (۲۵ بهمن) و با توجه به فراخوان های جدید از سوی فتنه گران خارج نشین گروهک ترورستی منافقین قصد دارد امروز از اقدامات مسلحانه علیه نظام استفاده کند. این گروهک قصد دارد با کشته سازی در خیابان های تهران فضای آشوب و درگیری را به راه اندازند تا همانند قائله ی ۲۵ بهمن که با شلیک مستقیم گلوله ۲ تن را شهید و ۵ تن دیگر را زخمی کردند؛ اهداف خود را پیش برند. 

از این روی امروز گروهک منافقین با همکاری فتنه گران قصد دارند سناریوی تجمعات جزیره ای و کوچک اما با سطح خشونت بالا و انبوه سازی در کشته ها را در دستور کار خود قرار دهند...