..........یاران ولایت..........

امام خمینی: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکتتان آسیبی نرسد.

..........یاران ولایت..........

امام خمینی: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکتتان آسیبی نرسد.

پیام آیت الله هاشمی به آیت الله مهدوی کنی درباره ریاست خبرگان

                             

یک منبع آگاه گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی با ارسال پیامی از طریق نماینده خود به آیت‌الله مهدوی کنی از وی درخواست کرد تا برای ریاست مجلس خبرگان رهبری کاندیدا شوند.  

 

 

برگرفته از: سیاست روز

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس افزود: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به واسطه یکی از ائمه جمعه موقت تهران اخیرا به آیـت‌الله مهدوی کنی پیغام داد که ایشان برای ریاست مجلس خبرگان کاندیدا شوند.
این عضو مجلس خبرگان که حامل این پیام بود، از قول آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نقل کرده است که: "من اصراری برای آمدن ندارم. آیت‌الله مهدوی کنی حتما کاندیدا شوند ".
نامبرده همچنین به نقل از هاشمی رفسنجانی گفته است: "من هرباری که برای ریاست مجلس خبرگان کاندیدا می‌شدم، نزد مقام معظم رهبری می‌رفتم و ایشان تاکید می‌کردند که شما بیائید اما این‌بار که به دیدار مقام معظم رهبری رفتم، حضرت آقا فرمودند: من نظر نفی و اثباتی ندارم . . . ".
به گفته این منبع آگاه چند روز پس از این ماجرا عضو مجلس خبرگان رهبری مجددا طی تماسی با آیت‌الله مهدوی کنی به ایشان اعلام می‌کند تصمیم آقای هاشمی رفسنجانی عوض شده و می‌خواهد کاندیدای ریاست شود.
برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که فشارهای ناشی از اطرافیان و برخی جریانات سیاسی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را وادار به تغییر تصمیم اولیه خود کرده است.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام شنبه در جلسه این مجمع گفت: "در اجلاس دوره قبل خبرگان رهبری، ریاست خبرگان را شخصاً به آیت‌الله مهدوی کنی پیشنهاد کردم و خود مایل به پذیرش آن نبودم ".

نظرات 2 + ارسال نظر
دوازدهمین برکت 11 اسفند 1389 ساعت 03:43 ق.ظ http://barkat12.blogfa.com

سلام خدا قوت.
اگه دوست داشتید به وبلاگم سر بزنید یا لینک کنید اگر لینک کردید خبر دهید، تا وبلاگ شما با نامی که خواهید گفت لینک کنم.
باتشکر وبلاگ من : دوازدهمین برکت
URL وبلاگ من : http://barkat12.blogfa.com


بیایید همه با هم دعا کنیم بیداری اسلامی در عربستان و اروپا و ... هم شکل بگیره..

محمود 12 اسفند 1389 ساعت 09:54 ب.ظ http://shahedfun.blogfa.com

سلام سید جان
دمت گرمه دیگه؟
انگار نه انگار ما با پشت گرمی تعهد شما دوستان دست به ساخت وب زدیم؟
دست شما درد نکنه مثل اینکه قرار نیست کمکی به ما بکنی؟
بابا تو همین وبت معرفی کن شاهد فان رو
و خواهشا یک ذره به دست همکاری که با هم دادیم ژایبند باش
بیا مطلب جدید بزار من تنهایی آخه چه کنم با این کار انجام شده والله از شما انتظار بیشتری داریم داداش

ادبیاتت تغییر کرده محمود جان! یه دفعه بیا ما ر بزن دیگه؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد