..........یاران ولایت..........

امام خمینی: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکتتان آسیبی نرسد.

..........یاران ولایت..........

امام خمینی: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکتتان آسیبی نرسد.

اعلام زمان سفر امام خامنه ای به مشهد

                            

استاندار خراسان رضوی از حضور پر خیر و برکت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نخستین روز سال جدید در مشهد خبر داد.
به گزارش برنا از مشهد مقدس، محمود صلاحی در جلسه شورای اداری استان با بیان این مطلب اظهار داشت: تمامی ادارات و سازمان ها باید برای استقبال از این اتفاق مهم آماده شوند.
محمود صلاحی تصریح کرد: با توجه به نزدیکی ایام آخر سال و آغاز تعطیلات نوروز و همچنین شروع سفرهای عید و حضور پرخیر و برکت رهبر فرزانه انقلاب در نخستین روز سال جدید تمامی دستگاه های اجرایی باید برای استقبال از این رویداد مهم آمادگی کامل داشته باشند.
استاندار خراسان رضوی، فضاسازی شهری، مناسب سازی فرهنگی فضاهای عمومی شهر، آذین بندی خیابان ها با گل و زیباسازی شهرها را از جمله وظایف شهرداران و به‌خصوص شهرداری مشهد دانست.  

 

برگرفته از: سیاست روز

نظرات 1 + ارسال نظر
میر رضا 25 اسفند 1389 ساعت 07:44 ب.ظ

این متن و یه ناشناس برام فرستاده: به امام زمان دختری هستم از خوزستان که پزشکان از معالجه ام ناامید شدند شب در خواب حضرت زینب(س) را دیدم در گلویم آب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به 20 نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد، مرد دیگری اعتقاد پیدا کرد 20 میلیون بدست آورد، به دست کسه دیگری رسید عمل نکرد پسرشو از دست داد اگر به بی بی زینب اعتقاد داری این پیامو برای 20 نفر بفرست 20 روز دیگه منتظر معجزه اش باش

نمیدونم چی بگم!!!! این هم از عجایب دیگه!!!! ممنون که سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد