..........یاران ولایت..........

امام خمینی: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکتتان آسیبی نرسد.

..........یاران ولایت..........

امام خمینی: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکتتان آسیبی نرسد.

اعتصاب خیابانی!!!

 

«مگر خودشان در رژیم همدیگر را سرنگون کنند وگرنه هیچ کاری از دست ما برنمی آید». شبکه صهیونیستی بالاترین که در چند ماه اخیر تلاش گسترده ای را برای دادن تنفس مصنوعی و احیای فتنه سبز به کار بست، بعد از ناامیدی از اقدامات هفته های اخیر نوشت: «اگر خودشان در رژیم همدیگر را سرنگون نکنند و تیشه به ریشه خودشان نزنند، ما هیچ کاری نمی توانیم بکنیم. دلیلش همین 22خرداد، 25 خرداد، 26 خرداد، بهشت زهرا و... این همه برنامه ای که اعلام کردیم و به هیچ جا نرسید. ما حتی نمی توانیم 10 هزار نفر را با خودمان همراه کنیم.» بالاترین در مطلب دیگری دست به ابتکار بی سابقه ای زد و این بار به جای دعوت ناکام قدم زدن در پیاده رو، نوشت: یک بار به جای اینکه به حضور خیابانی دعوت کنیم بیاییم مردم را به حضور نیافتن در ساعات شلوغ روز در خیابان دعوت کنیم مثلا در یک فراخوان که البته مورد تایید دیگر گروهها باشد طی فراخوانی از ساعت 6 تا 8 عصر در یکی از شلوغ ترین خیابان های تهران مانند ولی عصر، مردم را دعوت به حضور نیافتن در خیابان کنیم. یعنی اعتصاب خیابانی [!!] این طرح چون خطری ندارد احتمال اینکه موفقیت آمیز باشد زیاد است و باعث اثر مثبت روی روحیه خواهد شد[!!] این پایگاه در عین حال نوشت: «فقط دوستان نگویند این طرح باعث خنده حکومت خواهد شد. البته این پیشنهاد به معنی اینکه از این به بعد بشینیم در خانه که حکومت بهمان بخندد، نیست. این پیشنهاد فقط برای یک بار است.»!

خودکشی ۲۱ سرباز آمریکایی در یک ماه!

 

پنتاگون اعلام کرد که آمار خودکشی سربازان وظیفه آمریکایی در ماه مه (اواسط اردیبهشت ماه تا اوایل خرداد) بسیار بالا بوده که این بالاترین آمار از ژوئن 2010 تاکنون بوده است.
به گزارش مهر به نقل از سی ان ان، ارتش آمریکا از 21 مورد خودکشی میان سربازان وظیفه در ماه مه خبر داد که تنها مرگ یکی از آنها تایید شده است.
بر این اساس آمار خودکشی میان سربازان ارتش آمریکا بسیار نوسان دارد و در ماه آوریل 16 مورد خودکشی گزارش شد که این رقم بیش از دو برابر موارد تایید شده در ماه مارس بود.
وزارت دفاع آمریکا همچنین در آخرین گزارش خود اعلام کرده بود میزان خودکشی در میان نظامیان طی سالهای اخیر رشد دوبرابری داشته و همچنین موارد بسیاری از افزایش اختلالات روانی و سوءاستفاده از داروهای تجویز شده مشاهده می شود.

آغاز ولایت سید علی مبارک!

 

 

 

 آغاز ولایت امام خامنه ای بر وارثان ۱۵خرداد مبارکباد!

 

 

عشق یعنی یک خمینی سادگی 

        عشق یعنی با علی دلدادگی 

             عشق یعنی لافتی الا علی  

                 عشق یعنی رهبرم سید علی  

 

مروری اجمالی بر سخنان رهبری در مرقد امام

                               
در بیست و دومین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره)، رهبر انقلاب اسلامی دقایقی پیش در حرم امام خمینی(ره) حضور یافتند. سخنرانی ایشان ساعت 10:10 صبح آغاز و ساعت 11:10 به پایان رسید.
آنچه در زیر می‌آید، جملاتی از سخنان ایشان است:

»‫ بیداری اسلامی، حماسه‌ای است که امام خمینی(ره) انتظار آن را می‌کشیدند و مانند فروپاشی شوروی آن را پیش‌بینی می‌کردند‬.

» مکتب امام یک مجموعه کامل برآمده از اسلامیت، شامل معنویت، عقلانیت و عدالت است.

» عقلانیت و خرد امام او را به این نتیجه رسانده بود که کمترین انعطاف وعقب نشینی درمقابل دشمن به پیشروی دشمن می انجامد.

» ‫اگر به نام انقلابی‌گری، امنیت بخشی از جامعه‬ ‫ را‬ صرفا بدلیل اختلاف سیاسی‫ سلب کنیم، از مکتب امام منحرف شده‌ایم.‬

» مکتب امام، ملت ایران را از گردنه‌های خطرناک ۳۲ سال اخیر نجات داده و عزت و شرافت بین‌المللی ما را بالا برده است.

» امام به مردم تفهیم کرد آن‌ها صاحب و مالک این کشور هستند.

» دشمنان تصور میکردند با رحلت امام آغاز فروپاشی این نظام مقدس کلید زده خواهد شد، تشییع جنازه امام و حرکت عظیم مردم در حمایت از کار خبرگان آن را خنثی کرد.

» بخش مهمی از معنویت اسلام مربوط به اخلاق می‌شود و امام این مسئله را رعایت می‌کرد. امام از فرصت‌های زندگی برای تقرب به خداوند متعال استفاده می‌کرد.

» ‫اگر کسی یا جریانی بخواهد به نام عقل گرایی از ارزشهای اسلامی و انقلابی عدول کند انحراف از خط امام است‬.

» ‫مردم عزیز ما وقتی دیدند در سال ۸۸ عمق خواسته عده‌ای در روز قدس و عاشورا چه بود، به صحنه آمدند و غائله را تمام کردند‬‬.

» دانشمندان ایرانی به برکت حضور مردم، امروز در رشته‌های مهم و حساس جهانی در میان ده کشور اول قرار دارند.

» آن کسانی که میخواهند با تکیه به دین داری جامعه و جوانان را سیاست زدایی کنند این اشتباه میکنند و دچار انحرافند.

» من در جوار مرقد مطهر امام و روح امام و ارواح مطهر شهدا به خاک سپرده شده اند شهادت میدهم که ملت ما راه خود را حفظ کرده است.

» اشتراک انقلابهای منطقه، اسلامی بودن، مردمی بودن، ضد آمریکا بودن، معیارهای انقلاب‌های منطقه است.
‫‫» درباره انقلابهای منطقه‬: ‫هر حرکتی که مردمی، اسلامی و ضدآمریکایی باشد، ایران از آن حمایت میکند‬. هرجا حرکت به تحریک آمریکا انجام شود از آن حمایت نمیکنیم‬.

» میخواستند فلسطین را از نقشه جهان حذف کنند، اشتباه کردند. فلسطین باقی خواهد ماند. از بین نمیرود، تجزیه نمشود و قطعا به آغوش اسلام و مردمش برخواهد گشت.

به مناسبت رحلت امام روح الله

 

وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی (ره) 

بسم الله االرحمن الرحیم *

 قالَ رسولُ الله صلی الله علیه و آله و سلّم: إنّی تارکٌ فیکُمُ الثَقلَینِ، کتابَ اللهِ و عترتی اهلَ بیتی فإِنَّهُما لَنْ یفْتَرِقا حَتّی یرِدَا عَلَیّ الْحَوضَ

الحمدُلله و سُبحانَکَ؛ أللّهُمَّ صلّ ‌علی محمدٍ و آلهِ مظاهر جمالِک و جلالِک و خزائنِ أسرارِ کتابِکَ الذّی تجلّی فیه الأَحدیه بِجمیعِ أسمائکَ حَتّی المُسْتَأْثَرِ منها الّذی لایعْلَمُهُ غَیرک؛ و اللَّعنُ علی ظالِمیهم أصلِ الشَجَره الخَبیثه.

 و بعد، اینجانب مناسب می‌دانم که شمه‌ای کوتاه و قاصر در باب «ثقلین» تذکر دهم؛ نه از حیث مقامات غیبی ومعنوی وعرفانی،  که قلم مثل منی عاجز است از جسارت در مرتبه‌ای که عرفان آن برتمام دایره وجود، از ملک تا ملکوت اعلی و ازآنجا تا لاهوت و آنچه درفهم من و تو ناید، سنگین و تحمل آن فوق طاقت، اگر نگویم ممتنع است؛ و نه از آنچه بربشریت گذشته است، از مهجور بودن از حقایق مقام والای «ثقل اکبر» و «ثقل کبیر» که از هرچیز اکبر است جز ثقل اکبر که اکبر مطلق است؛ و نه از آنچه گذشته است براین دو ثقل از دشمنان خدا و طاغوتیان بازیگر که شمارش آن برای مثل منی میسر نیست با قصور اطلاع و وقت محدود؛ بلکه مناسب دیدم اشاره‌ای گذرا و بسیار کوتاه ازآنچه براین دو ثقل گذشته است بنمایم.

ادامه مطلب ...

شعر سیاسی

شعر زیر قرار بود در همایش شعرخوانی طنز سیاسی با حضور سعید بیابانکی در دانشگاه شاهد قرائت شود که متاسفانه به این همایش نرسید و در این وبلاگ منتشر میشود... 

 

روزی از بیکاری و بیکارگی                  از هوای رای و حزب و کاسبی 

از برای نفت مالیدن به نان                   از برای شهرت و نام کلان 

میر حسین و مهدی از چپ آمدند          محسن و دکتر عدالت آمدند 

آن دو تای اول از اول خراب                  در خیال چیز و اصلاح و سراب 

دائم از چرت براندازی گری                  میخورد نوشابه را با بربری 

هستی از حیث شمایل کاملا             در تشابه با شرک تو ظاهرا 

انقلاب مخملی سبز را                      گوسفندی خورد و جمع کرد هست را 

حال گوییم از قوی هیکل ترین             از قشنگ و از بلند قامت ترین 

دکتر حال و زمان کشورم                   یک دمی آخر کند پوست سرم 

بشنود گر این اراجیف مرا                   میکند کن فیکون شکل مرا 

احمدی یک صنعتی را باب کرد            صنعت گردشگری آغاز کرد 

دکتر از شرق ناآمده رو سوی غرب      قم اراک و مازن و گیلان غرب 

تازگی ها اکتشاف هم میکند             کشور کومور به ما رو میکند 

یک رئیس دفتری دارد که هی             دائما در حال تکذیب است و وی 

چهره ای دارد شبیه یک پری              گاه با شلوار کتان و گاه لی 

از لحاظ کل که دکتر دکتر است           لیک از حیث سیاست بیخود است 

این همه بیت و سخن آراستیم           تا بگوییم ای جوان ما راستیم 

گر چه از دکتر کمی بد ساختیم          باز هم او یار ماست گر بافتیم 

 

سراینده: سید روح الله حسینی

برتری اطلاعاتی ایران در مقابل آمریکا

                                 

طی سال‌های اخیر پس از شکست تلاش امریکایی‌ها و عوامل داخلی در دولت‌های پیشین برای برقراری روابط مستقیم، امریکایی‌ها برای دستیابی به اطلاعات درون ایران با ایجاد ایستگاه‌های اطلاعاتی در کشورهای همجوار ایران کوشیده بودند تا به گونه‌ای ضعف‌های اطلاعاتی خود از درون ایران را جبران کنند و به همین دلیل گردانندگان این ایستگاه‌های اطلاعاتی حتی برای جمع‌آوری اطلاعات به رانندگان کامیون‌هایی که از ایران عبور می‌کردند، متوسل می‌شدند. 

 انتشار خبر انهدام شبکه جاسوسی وابسته به سیا توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) و بازداشت تعدادی از جاسوسان داخلی امریکا که در میان آنها تعدادی از مدیران دستگاه‌های دولتی و نهادها نیز دیده می‌شوند، یک‌بار دیگر سامانه طراحی شده از سوی نظام سلطه برای شکست نظام اسلامی را با بحران مواجه ساخت.

براساس گزارش وزارت اطلاعات، عمده‌ترین اهداف این شبکه اطلاعاتی، جمع‌آوری اطلاعات از مراکز علمی، تحقیقاتی و دانشگاه‌های کشور و از حوزه‌های انرژی هسته‌ای، صنایع دفاعی و بیوتکنولوژی بود، ضمن اینکه دسترسی به اطلاعات شبکه‌های ارتباطی، خطوط لوله و شبکه‌های برق و مخابرات کشور و شیوه‌های انتخاب شده توسط ایران برای دور زدن تحریم‌ها به عنوان اهداف دیگر این شبکه اطلاعاتی تعریف شده بود.

ادامه مطلب ...

اجبار حجاب از دیدگاه امام خمینی

                                     

بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ، اجبار حجاب بانوان در اداره هاو سطح کشور را از اولویت های برنامه های فرهنگی نظام قرار دادند و ذره ای در این امر نرمش از خود نشان ندادند، چرا که بی حجابی و بی بندوباری را به حق ترفند استعمار برای تخدیر و به نابودی کشیدن نسل کشورها می دانستند.

بنابر این از همان روزهای اوّل انقلاب به مسئولان دولت وقت ، برای جلوگیری از بی حجابی نهیب زدند:
« الآن وزارتخانه‏ها- این را مى‏گویم که به دولت برسد، آنطورى که براى من نقل مى‏کنند- باز همان صورت زمان طاغوت را دارد. وزارتخانه اسلامى نباید در آن معصیت بشود. در وزارتخانه‏هاى اسلامى نباید زنهاى لخت (بى حجاب ) بیایند؛ زنها بروند اما با حجاب باشند. مانعى ندارد بروند؛ اما کار بکنند، لکن با حجاب شرعى باشند، با حفظ جهات شرعى باشند.» صحیفه نور ج‏6 329
امام خمینی (ره) چادر را حجاب برتر می دانستند و در خاطره یکی از همراهان امام راحل در« نوفل لوشاتو » می خوانیم :
« در مورد حجاب هم وقتی از فرانسه آمدم، هنوز با مانتو و شلوار و مقنعه بودم. یک بار در مهران، پایم صدمه دید و من با عصا و با همان مانتو و شلوار خدمت امام رفتم تا گزارش بدهم. امام فرمودند: اگر چادر ندارید، بگویم احمد برایتان بخرد. عرض کردم: نه حاج آقا! چون به کوه می‌رفتم و اسلحه روی دوشم بود و فشنگ به کمرم و قمقمه به پهلویم و گاهی هم باید سه‌پایه تیربار را روی دوش می‌گرفتم، چادر سرکردن برایم دشوار بود. فرمودند: چادر برای زن بهتر است. من از آن روز چادر سر کردم. »
مصاحبهء سایت ساجد با طاهره حدیده چی
حضرت امام(ره) راحل اگر چه چادر را حجاب کاملی می دانستند ولی پوشش های مشابه چادر ـ مانند مانتو گشاد ـ که موجب مفسده نمی شود را نیز کافی می دانستند و قائل بودند که اگر قرار باشد پوشش بانوان همراه با مفسده و خلاف اخلاق باشد باید از آن در جامعه جلوگیری شود همانطور که در پاریس در پاسخ خبرنگاران و بانوان محجبی که درباره میزان حجاب در ایران از ایشان سؤال کردند؛ فرمودند:
ادامه مطلب ...

مردم از نگاه ولایت فقیه

                                 

 "مردم " و "امت " همواره جایگاه‌ رفیعی در بیانات و مواضع بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری داشته‌اند. جایگاه و توجهی آنچنان مهم که توانسته است رابطه مردم و ولایت فقیه را نظام اسلامی ایران سرشار از محبت و البته منطق نماید.آنچه که در ادامه می‌خوانید نگاهیست گذرا و کوتاه به برخی مواضع امام راحل و مقام معظم رهبری در مورد جایگاه رفیع مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران. نگاه و جایگاهی که ضامن اصلی نگهداری انقلاب اسلامی ایران و نظام اسلامی است.

ادامه مطلب ...