..........یاران ولایت..........

امام خمینی: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکتتان آسیبی نرسد.

..........یاران ولایت..........

امام خمینی: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکتتان آسیبی نرسد.

آقای هاشمی: سکوت کافیست!

                                         
 
آیت‌الله نمازی در گفت‌وگو با فارس:
انتظار اکثریت مجلس خبرگان پایان سکوت هاشمی در برابر جریان فتنه است

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آقای هاشمی باید از همان ابتدا فتنه 88 را محکوم می‌کرد، گفت: انتظار اکثریت مجلس خبرگان پایان سکوت هاشمی در برابر جریان فتنه است.

آیت الله عبدالنبی نمازی، عضو مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس«توانا»، به پیام 19دی آقای هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و اظهارداشت: از آقای هاشمی رفسنجانی انتظار می‌رفت که از همان روزهایی که فتنه 88 آغاز شد، به صراحت در مقابل آن موضع‌گیری کند.

وی با تأکیدبر اینکه انتظار این است که هاشمی‌رفسنجانی به سکوت خود در برابر فتنه پایان دهد، افزود: در حقیقت موضع‌گیری هاشمی‌رفسنجانی علیه فتنه‌گران در حال حاضر و در شرایط کنونی موضعی دیر هنگام است.

*انتظار اکثریت مجلس خبرگان پایان سکوت هاشمی در برابر جریان فتنه است

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه همانند همه مردم و مسئولان آقای هاشمی نیز باید جریان فتنه را محکوم می‌کرد، تأکیدکرد: انتظار اکثریت اعضای مجلس خبرگان رهبری، ملت ایران، بسیجیان و روحانیت متعهد که در درون نظام و پیرو ولایت هستند، این است که آقای هاشمی‌رفسنجانی به سکوت خود پایان دهد.

*مواضع مبهم هاشمی به جایگاه ایشان آسیب رسانده است

وی با بیان اینکه پایان سکوت و مواضع مبهم آقای هاشمی به نفع خود اوست، گفت: رویکرد کنونی آقای هاشمی به جایگاه وی آسیب وارد کرده است؛ چراکه وی باید در سال گذشته و در مقابل توهین به عاشورا و امام(ره)، موضع می‌گرفت.

آیت‌الله نمازی در ادامه وظیفه خواص را آگاهی دادن به افکار عمومی و افشا کردن ماهیت فتنه و بصیرت دادن به مردم دانست تا زمینه برای تجدید قوا و ایجاد یک فتنه دیگر فراهم نشود.

وی با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب در تمام دیدارهای خود بر افشای ماهیت فتنه و بالا بردن بصیرت مردم تاکید دارند، خاطر‌نشان‌کرد: اسناد بسیاری وجود دارد که فتنه‌گران ارتباطات بسیاری با کشورهای اروپایی و آمریکایی داشته‌ و خیانت عظیمی در پشت پرده آشوب‌های سال گذشته وجود دارد از این رو هاشمی نباید در برابر چنین مسئله بزرگی سکوت می‌کرد.  

 

                                                                                 برگرفته از:   FARS 

نظرات 1 + ارسال نظر
سپهر 29 دی 1389 ساعت 04:15 ب.ظ

اه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد